29/07/2009

El president del Parlament Europeu, Jerzy Buzek, condemna fermament l'atemptat terrorista comès a Burgos

El president de l'Eurocambra, Jerzy Buzek, ha fet unes declaracions amb motiu  de l'atemptat terrorista comès avui a Burgos: "En nom del Parlament Europeu, vull expressar la meva ferma condemna de l'atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil. Vull enviar el nostre suport a les víctimes".

"També vull manifestar, un cop més, la nostra plena solidaritat amb el poble espanyol i amb les forces de seguretat en els seus esforços per portar davant la justícia les persones que han comès aquest execrable acte. Tanmateix, desitjo expressar el meu total suport a les institucions democràtiques d'Espanya en la seva lluita contra el terrorisme", ha afirmat.

El president Jerzy Buzek ha subratllat que "la Unió Europea està fundada en la solidaritat. Un acte de terrorisme en un Estat membre de la Unió Europea és un atac contra tota la Unió Europea".

Més de 60 persones, entre agents i familiars, han resultat ferits quan un cotxe bomba ha explotat en un edifici de la Guàrdia Civil de Burgos, cap a les quatre de la matinada, hora local.